"ZPIDERMORSAN" har fyllt år!

Min mamma har en kompis som kallas för "Zpidermorsan".. Jag har aldrig träffat henne men tydligen gillar hon spindlar, har visst en stor jäkel till husdjur hemma + flera tatuerade spindlar...
Hmmm tur man är olika säger jag som fullkomligt HATAR spindlar.....
(fast däremot har ju jag 2 majsormar som husdjur haha)

However så fyllde denna Zpidermorsa år häromveckan och mamma bad mig om något litet smycke, som hon skulle kunna ge till henne..
Jag gjorde ett litet ett av "tuffare" variant ;) och jaa det blev väl ok.. Men tänk att jag bara blir nöjd med stansningen typ 2 ggr av 10.. Why why why???
Det är nog inte riktigt min grej, jag är nog mer för knåpandet av allt det andra, pärlor å shit liksom...



Äkta läderrem med 2 spindelberlocker och en liten tag med texten "unik"..


Hoppas hon blev glad :D

Kommentarer
Postat av: Ulrica Eriksson

Jag vart jättestolt över halsbandet. Kram

2011-10-21 @ 19:57:51
Postat av: Veronica

Hahaha att du kunde hitta det här.. Själv har jag inte skrivit i denna blogg på ca 1 år.... Nu fick du mig att minnas den :D

Hoppas allt är bra med dig!! Kram!

2011-10-21 @ 21:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0