Jag är "THAILANDS-SJUK"... Ge mig en resa Tack!!!

Fryser å fryser å grått å tråkigt är det... Jag är född i fel land, det bara är så!!! Hur ska man överleva denna vinter?? Så tänker jag varje år...suck.. Känns fruktansvärt långt, och det ÄR frutkansvärt långt till våren och värmen... Det är ju faktiskt riktigt deprimerande :((
Går i Thailands tankar dagligen, usch va jag såååå gärna vill åka dit igen.. Är ju 2,5 år sen jag var där men jag längtar sååååå tillbaka!!

Koh Kradan....


Ett fruktstånd på Koh Tao.... Saknar!!


Gudomliga Koh Nang Yuan.....


Ååhhh tänk att få glassa runt i en long-tail båt nu....mmmmmm lovely!!


Så nu sparas varenda krona, så kanske kanske kanske KANSKE jag kan komma iväg i vår :D
Hoppas Hoppas, håller varenda tumme!!
Sen spelar jag faktiskt nån Lotto ibland, bara för att, vem vet....
Spelar man aldrig kan man ju faktiskt aldrig vinna!!

Wish me luck!! ;-)

Kommentarer
Postat av: Annso

Hej!



Ville bara tacka för din långa och fina kommentar! Det är skönt att höra att någon annan varit med om något liknande. Tycker helst i "blogg-världen" att alla ska låtsas ha så perfekta och underbara förhållanden hela tiden. Det är skönt att veta att man inte är ensam och att man kan bli lycklig om man väljer att avsluta det!



Kram



2010-11-04 @ 14:20:20
URL: http://towhatcost.blogg.se/
Postat av: Veronica

Absolut, kände att jag ville skriva när jag faktiskt varit med om något liknande..

Är inte lätt med förhållanden jämt, men en sak är säker, man ska inte fortsätta i något man inte mår bra av.. Det är inte bra på något vis och dessutom slösar man ju faktiskt tid, vilket man kanske inte fattar just då men efterhand tänker man gärna på det....

Det var inte lätt alls för mig speciellt inte med tanke på lilla sonen, men det var ju faktiskt mycket för hans skull oxå.. Det var extremt jobbigt en tid, men tiden läker alla sår konstigt nog!

Kram på dig

2010-11-04 @ 15:32:21
URL: http://rooisjalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0