En döskalle till en nybliven 10 åring......

När man fyller 10 år och är kille, vad önskar man sig??
Jag ville ju gärna göra ett litet smycke, men kände att ett halsband eller armband kanske inte skulle falla honom i smaken.. Hmm, ja men då gör jag en nyckelring tänkte jag, eller vad han nu vill använda den till, behöver ju inte sitta just på en nyckelknippa, går ju att knäppa fast den lite var som helst...
Och döskallar å liknande brukar ju gå hem i den där åldern......så så fick det bli!! ;)



Den blev lite tuff tyckte jag, ett hänge i form av en döskalle, en bricka med killens namn + födelsedatum å en liten turkos pärla. Allt hänger på en liten snutt kulkedja och sen förstås ett lås på den så det går att haka fast den var man vill!



Så var det med det!! Grattis Linus!! :-)

Kommentarer
Postat av: Niaz

Fint, hoppas han tyckte om det :D

2010-11-03 @ 10:05:14
URL: http://www.niazblogg.devote.se
Postat av: Veronica

Tack! Det gjorde han!! :D

2010-11-03 @ 21:56:11
URL: http://rooisjalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0